§ 1.

PRZEDMIOT REGULAMINUNiniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady i sposób sprzedaży etykiet samoprzylepnych, taśm termotransferowych, drukarek do druku etykiet, serwisu urządzeń marki CITIZEN, ZEBRA, INTERMEC przez LabelStore Piotr Skiba prowadzonej za pośrednictwem sklepu internetowego: www.labelstore.pl (zwanego dalej: „Sklepem internetowym”).

§ 2.

ZNACZENIE UŻYTYCH POJĘĆUżyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
    1. Formularz zamówienia – usługa elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
    1. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych albo osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.
    1. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r., Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zm.
    1. Konsument – osoba fizyczna nabywająca ze Sklepu internetowego Produkt który niezwiązany jest bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W zakresie uprawnienia Konsumenta do odstąpienia od Umowy sprzedaży, jak również innych uprawnień przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, za Konsumenta uważa się także osobę fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    1. Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
    1. Regulamin – niniejszy Regulamin sklepu internetowego
    1. Sprzedawca – LabelStore Piotr Skiba z siedzibą w Łomiankach, adres: ul. Kasztanowa 43, 05-092 Łomianki, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o numerze NIP: 7491389754 i REGON: 931892443,
    1. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

§ 3.

DZIAŁALNOŚĆ SKLEPU INTERNETOWEGO
    1. Sprzedawca jest producentem oznaczeń przemysłowych takich jak etykiety samoprzylepne, zawieszki, bilety, itp.
    1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sklepu internetowego drogą wysyłkową lub z odbiorem osobistym, wyłącznie dla podmiotów  prowadzących działalność gospodarczą.
    1. Kontakt ze Sprzedawcą dotyczący sprzedaży, obsługi zamówień jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 800-1600 pod nr telefonu: +48 533 413 666 jak również przy pomocy poczty elektronicznej: office@labelstore.pl
    1. Informacje zawarte na stronie Sklepu internetowego nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.

§ 4.

PRAWA AUTORSKIEMajątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do domeny internetowej Sprzedawcy, strony internetowej, a także do jego nazwy, wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na stronie internetowej i związane z tym inne prawa, należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie za jego uprzednią zgodą, wyrażoną na piśmie. Nie dotyczy to logotypów i zdjęć prezentowanych na stronie internetowej Sprzedawcy w celu prezentacji towarów, do których prawa autorskie należą do podmiotów trzecich.

§ 5.

REKLAMA
    1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do umieszczania na swojej stronie internetowej treści reklamowych dotyczących towarów oraz usług osób trzecich.
    1. Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu internetowego przez Klientów lub osoby trzecie do przesyłania Sprzedawcy niezamówionej informacji handlowej.

§ 6.

KORZYSTANIE ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
    1. Sprzedawca dokłada starań, aby korzystanie z Sklepu Internetowego możliwe było dla użytkowników sieci Iinternet, przy wykorzystaniu wiodących przeglądarek internetowych i urządzeń elektronicznych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Sklepu internetowego to przeglądarka internetowa Chrome, Firefox, Safari lub Microsoft Edge (w wersji co najmniej 79), z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe bez limitu. Strona Internetowa Sklepu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 310 pikseli szerokości na mobile z dowolną wysokością.
    1. Sprzedawca stosuje mechanizm plików „cookies”, które podczas korzystania przez klientów ze Sklepu Internetowego, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików „cookies” ma na celu poprawne działanie strony internetowej Sklepu Internetowego na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze strony internetowej Sklepu Internetowego.

§ 7.

ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
    1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży, Klient wybiera interesujący go Produkt, korzystając z Formularza zamówienia.
    1. Skorzystanie z Formularza zamówienia składa się z czterech następujących kroków:
    1. dodanie przez Klienta Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie internetowym,
    1. Przejście do koszyka, uzupełnienie danych do wysyłki i kliknięcie „ Przejdź do płatności”
    1. wypełnieniu formularza zamówienia wraz z akceptacją regulaminu sklepu,
    1. po wypełnieniu Formularza zamówienia należy kliknąć na stronie Sklepu Internetowego pole „Kupuję i płacę”
    1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży, korzystając z Formularza zamówienia, Klient obowiązany jest podać następujące dane identyfikacyjne: imię i nazwisko,  nazwę firmy, NIP, adres (ulicę, numer budynku, kod pocztowy, nazwę miejscowości, kraj/region), adres email, numer telefonu.
    1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży, Klient korzystając z Formularza zamówienia obowiązany jest podać następujące dane identyfikujące przedmiot Umowy sprzedaży: rodzaj i ilość zamawianych produktów, miejsce i sposób dostawy zamawianych produktów, sposób płatności.
    1. W trakcie wypełniania przez Klienta Formularza zamówienia, Klient ma możliwość zapoznania się z treścią Regulaminu. Warunkiem zawarcia Umowy sprzedaży, jest akceptacja przez Klienta postanowień Regulaminu. Regulamin jest otwierany w formie pliku PDF w nowej zakładce przeglądarki internetowej, po kliknięciu w „regulamin”.

§ 8.

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
    1. Zawarcie Umowy sprzedaży następuje po uprzednim złożeniu zamówienia za pomocą formularza zamówień z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie na stronie Sklepu Internetowego pola „Kupuję i płacę”.
    1. Cena Produktu widoczna w Sklepie Internetowym podawana jest każdorazowo w złotych (PLN) jako cena brutto, zawierająca należne podatki.
    1. Całkowita cena Produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz całkowita wysokość kosztów dostawy i transportu, usług pocztowych innych kosztów jest podawana Klientowi w trakcie wypełniania Formularza zamówienia, w tym także w chwili kliknięcia przez Klienta pola „Kupuję i płacę”.
    1. Sprzedawca obowiązany jest do dostarczenia Klientowi Produktu wolnego od wad.

§ 9.

DOSTAWA PRODUKTU
    1. Dostawa Produktu odbywa się w jeden z następujących sposobów:
a)  odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Kasztanowa 43, 05-092 Łomianki, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00,b)  przesyłka kurierska,
    • Dostawa Produktów odbywa się na terenie Unii Europejskiej.
    • Odbiór osobisty Produktu jest bezpłatny. Wymaga wcześniejszego umówienia.
    • Zamówione Produkty dostarczane są na adres Klienta wskazany w Formularzu zamówienia.
    • Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 10 dni roboczych, licząc od zawarcia Umowy sprzedaży, chyba że w trakcie składania zamówienia przez Klienta przy pomocy Formularza zamówienia podano inny termin dostawy, widniejący w opisie danego Produktu.
    • Bieg terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się począwszy od:
    • Daty zaksięgowania płatności za produkty zamówione w sklepie
    • W przypadku produkcji dedykowanych od momentu akceptacji wzoru do produkcji
    • Jeżeli Klient zakupuje w ramach jednego zamówienia Produkty o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest wówczas najdłuższy z terminów wskazanych dla poszczególnych Produktów objętych jednym zamówieniem.
    • Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę zawierającą Produkt w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od podmiotu doręczającego przesyłkę spisania protokołu odbioru zawierającego zastrzeżenia Klienta.
    • Na adres poczty elektronicznej wskazanej w Formularzu zamówienia Sprzedawca przesyła fakturę VAT obejmującą sprzedaż dostarczanych Produktów w formie pliku elektronicznego w formacie PDF. W celu otwarcia pliku PDF zawierającego fakturę, niezbędne jest skorzystanie przez Klienta z oprogramowania pozwalającego na otwarcie (odczytanie) pliku PDF.
    • Jeżeli Klient wybrał odbiór osobisty Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 10 dni roboczych, począwszy od zawarcia umowy sprzedaży.
    • Jeżeli w Sklepie Internetowym brak jest zamówionych Produktów albo nie jest możliwe wykonanie przez Sprzedawcę zamówienia Klienta z innych przyczyn – Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o tym fakcie.
    • Po złożeniu przez Klienta zamówienia poprzez Formularz zamówienia i ustaleniu przez Sprzedawcę dostępności towaru w Sklepie Internetowym, Klient otrzymuje od Sprzedawcy wiadomość na adres poczty elektronicznej  Klienta o przyjęciu przez Sprzedawcę zamówienia do realizacji.

§ 10.

PŁATNOŚCIPłatności Klienta za produkty oferowane w Sklepie Internetowym mogą być dokonywane za pomocą strony Przelewy24.pl.

§ 11.

REKLAMACJE
    1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Nabywcy za wady Produktów, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady (art. 556-576 Kodeksu cywilnego).
    1. Klient może złożyć reklamacje w jeden z następujących sposobów:
    1. osobiście w siedzibie Sprzedawcy,
    1. dokonać zgłoszenia w formie elektronicznej na mail Sprzedawcy wskazany w § 3 ust. 3 i postępować zgodnie z procedurą reklamacyjną określoną przez dział jakości Sprzedającego (np. wysłać wadliwą partię kurierem na adres Sprzedawcy wskazany w § 2 ust. 7 Regulaminu),
    1. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu.
    1. Jeżeli Klient zamierza skorzystać z uprawnień wskazanych art. 556-576 Kodeksu cywilnego, powinien zawrzeć w zgłoszeniu reklamacyjnym treść swojego żądania wynikającego z rękojmi.
    1. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

§ 12.

GWARANCJA
    1. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę objęte są gwarancją ich producentów (jeśli dotyczy).
    1. Sprzedawca nie udziela gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane Produkty.
    1. Aby skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji, Klient obowiązany jest dokonać zgłoszenia gwarancyjnego (reklamacji) bezpośrednio u producenta Produktu.

§ 13.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    1. Konsument ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (dotyczy tylko produktów dostępnych od ręki na stronie internetowej).
    1. Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia wskazana przez Konsumenta, inna niż przewoźnik, weszła w posiadanie Produktu.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji od odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą lub kurierem za potwierdzeniem odbioru na adres: LABELSTORE PIOTR SKIBA, ul. Kasztanowa 43, 05-092 Łomianki, bądź mailem na adres: office@labelstore.pl.
    • Konsument może również odstąpić od Umowy sprzedaży wypełniając i przesyłając formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie złożone drogą elektroniczną na adres: office@labelstore.pl   Jeśli Konsument skorzysta z tej możliwości, Sprzedawca prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży pocztą elektroniczną.
    • Aby zachować termin do odstąpienia, wystarczy aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa do dostąpienia od Umowy sprzedaży przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży.
    • W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później 14 dni od dnia, w
Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposób płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie się zgodził na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
    • Jeżeli Konsument otrzymał Produkt w związku z zawartą Umową Sprzedaży, Konsument winien odesłać lub przekazać Sprzedawcy Produkt nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. Produkt należy odesłać na adres wskazany w ust. 2 niniejszego paragrafu.
    • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

§ 14.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWYOświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na stronie internetowej Sklepu internetowego pod adresem: Formularz odstąpienia.

§ 15.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCHZasady ochrony danych osobowych Klientów Sklepu internetowego określa Polityka prywatności Sklepu internetowego.

§ 16.

ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
    1. Ewentualny spór powstały pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z tytułu zawarcia Umowy sprzedaży, może zostać poddany pod rozstrzygnięcie sądu. Klient ma również możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozstrzygania sporu.
    1. Klient ma możliwość skorzystania ze Stałego sądu polubownego przy Mazowieckim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej (ul. H. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa), czynnego od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 16:00. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej: http://spsk.wiih.org.pl/index.php
    1. Klient ma możliwość skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, w tym wsparcie w zakresie rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Właściwość rzeczników konsumentów określa się według miejsca zamieszkania osób objętych pomocą. Dla osób zamieszkałych na terenie miasta i gminy Łomianki właściwym jest Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Powiecie Warszawskim Zachodnim z siedzibą przy ul. Poznańskiej 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej: https://pwz.pl/page/powiatowy-rzecznik-konsumentow
    1. Klient ma możliwość skorzystania z pomocy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów do którego obowiązków należy między innymi wsparcie konsumentów w zakresie rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (adres: plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa). W Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy, który udziela informacji dotyczących polubownych postępowań. Z punktem można się skontaktować osobiście, za pomocą poczty elektronicznej – przesyłając wiadomość na adres: kontakt.adr@uokik.gov.pl telefonicznie – dzwoniąc pod numer 22 55 60 332 lub 22 55 60 333. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej: http://spsk.wiih.org.pl/index.php

§ 17.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCYWOBEC NIEKONSUMENTÓW
    1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami niebędącymi Konsumentami, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i tylko w graniach rzeczywiście poniesionej szkody. W przypadku umów zawieranych z Klientami niebędącymi Konsumentami, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych przez Klientów korzyści.
    1. W przypadku umów zawieranych z Klientami niebędącymi Konsumentami, Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie może rodzić żadnych roszczeń Klienta w stosunku do Sprzedawcy.

§ 18.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu internetowego podlegają przepisom prawa polskiego i zawierane są wyłącznie w języku polskim.
    1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
    1. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem nie będącym Konsumentem, zostaną poddane sądowi właściwemu dla siedziby Sprzedawcy.